• TOZI’s veiligheidsmaatregelen

    TOZI Amsterdam

Een veilig bezoek aan TOZI

Onze eerste prioriteit is altijd de veiligheid en het welzijn van onze gasten en teamleden. We kunnen ons voorstellen dat u enkele vragen heeft met betrekking tot uw reservering en bezoek aan TOZI. Hieronder vindt u een overzicht van veelgestelde vragen en vindt u meer informatie over de veiligheidsmaatregelen die TOZI neemt.

TOZI Restaurant & Bar heeft het restaurant heringericht om 1,5 meter afstand te garanderen. Het serveren van onze gasten gebeurt onder strenge veiligheidsprocedures.

 

Moet ik reserveren?

Ja, met de nieuwe overheidsmaatregelen en de beperkte beschikbare stoelen moet u van tevoren een diner ervaring reserveren. Op onze website kunt u gemakkelijk zien welke mogelijkheden er zijn.

Met wie kan ik TOZI bezoeken?

Wilt u een tafel voor twee reserveren? U kunt genieten van uw TOZI-ervaring met uw partner, vriend of familielid, en de afstandsregel van 1,5 meter is niet van toepassing op uw tafel.

Er mag voor een groep gereserveerd worden. De afstand van 1,5 meter is van toepassing op uw tafel. Dit is met uitzondering van kinderen tot en met 12 jaar en personen uit hetzelfde huishouden.

Is er voldoende ruimte voor 1,5 meter afstand?

TOZI Restaurant & Bar heeft het restaurant heringericht om 1,5 meter afstand te garanderen en neemt alle maatregelen om u weer veilig te verwelkomen. Om deze reden zullen wij niet meer dan 50 gasten tegelijkertijd in het restaurant ontvangen. Om een ​​sociale afstand tussen u en onze teamleden te garanderen, wordt uw eten en drinken op een trolley naast uw tafel geserveerd.

 

Wat wordt er van mij verwacht tijdens mijn bezoek?

GEZONDHEID: Het belangrijkste: we verwachten dat je gezond bent. Als u symptomen heeft, annuleer dan uw reservering, bezoek TOZI niet en vraag om medisch advies. Voordat u TOZI betreedt, stellen we u vragen over uw gezondheid en welzijn.

ONTSMETTEN: Bij de ingang vindt u een ontsmettingsmogelijkheid. Ontsmet of was uw handen bij onze ingang voordat u aan uw tafel gaat zitten.

VOLG INSTRUCTIES OP: We verwachten dat u de instructies opvolgt en 1,5 meter afstand houdt voor uw eigen veiligheid en die van onze TOZI-gasten en teamleden.

UW TAFELRESERVERING: Vanwege de noodzakelijke veiligheidsmetingen en beperkte capaciteit wordt uw tafel gereserveerd voor 1,5 uur vanaf het moment van uw reservering. Wij hopen hiervoor op uw begrip.

DELEN / NIET DELEN: Bij TOZI genieten we graag van cicchetti door te delen. Wilt u genieten van een aantal cicchetti gerechten en heeft u deze liever helemaal voor uzelf (dat snappen we!), dan kunnen wij de cicchetti in verschillende gangen per tafelgast serveren.

BETALING: Wij bieden contantvrije betalingsmethoden aan, inclusief contactloze betalingsmethoden.

Wanneer moet ik mijn boeking annuleren?

Zelfs voor uw bezoek richten wij onze aandacht op uw gezondheid. Indien u symptomen heeft, annuleer dan uw reservering, bezoek TOZI niet en vraag eerst medisch advies. Zorg ervoor dat u de richtlijnen van de Wereldgezondheidsorganisatie volgt om de verspreiding van COVID-19 te voorkomen. Onze teamleden stellen bij aankomst de volgende vragen:

  • 1. Had u de afgelopen 24 uur één of meer van de volgende symptomen?

Hoest – verkoudheid – koorts – kortademigheid

  • 2. Heeft u een huisgenoot die symptomen heeft van hooikoorts of kortademigheid?
  • 3. Heeft u het coronavirus gehad en is het in de afgelopen 7 dagen gediagnosticeerd?
  • 4. Heeft u een kamergenoot of familielid dat Covid-19 heeft? En heeft u de afgelopen 14 dagen contact met hem / haar gehad?
  • 5. Zit u in quarantaine omdat u contact had met een persoon bij wie de diagnose Covid-19 is gesteld?

Indien iedere vraag met een ‘Nee’ kan worden beantwoord, heten we u van harte welkom bij TOZI!

 

Welke maatregelen heeft TOZI genomen?

Hieronder vindt u een lijst met de maatregelen die TOZI heeft genomen.

Intensieve reiniging

  • – Intensivering van reiniging en desinfectie van alle openbare ruimtes, met speciale aandacht voor items die veel worden aangeraakt
  • – Stations met handdesinfectiemiddel op alcoholbasis en handschoenen bij de hoofdingang, het restaurant en de toiletten
  • – Zorg ervoor dat uw tafel en stoel voor aankomst gedesinfecteerd zijn
  • – Onze toiletten zijn alleen beschikbaar voor onze gasten

 

Uw veiligheid en comfort

  • – Gezondheidscontrole en registratie van gegevens bij aankomst
  • – U maakt gebruik van TOZI’s hoofdingang aan de Koninginneweg. Na afscheid te hebben genomen na uw lunch of diner begeleiden we u naar onze uitgang naar de Koningslaan, om te voorkomen dat gasten elkaar kruisen
  • – We plaatsen tafels op een veilige afstand van elkaar om fysieke afstand en verminderde capaciteit te garanderen
  • – De medewerkers van TOZI dragen mondkapjes
  • – Middels borden, vloermarkeringen en touwen geven wij instructies weer om 1,5 meter afstand te garanderen
  • – U kunt ons menu scannen met uw eigen mobiele telefoon via een QR-code op uw tafel. Als u liever een fysiek menu heeft, hebben we menu’s beschikbaar voor eenmalig gebruik
  • – We gebruiken papieren servetten voor eenmalig gebruik in plaats van linnen servetten
  • – Zout, peper, suiker en sauzen worden voorverpakt in zakjes
  • – Bij TOZI genieten we graag van cicchetti op onze deelborden. Als u wilt genieten van een aantal cicchetti en deze liever helemaal voor uzelf hebt (dat snappen we!), dan kunnen we de cicchetti in verschillende gangen per tafelgast serveren
  • – We bieden geen optie voor contante betalingen. Wij bieden contantvrije betaalmethoden aan, inclusief contactloze betaalmethoden

 

Onze gasten aanmoedigen om gezond te blijven

Zelfs voor uw aankomst zijn wij gericht op uw gezondheid. Als u symptomen heeft, annuleer dan uw reservering, bezoek TOZI niet en vraag eerst medisch advies. Zorg ervoor dat u de richtlijnen van de Wereldgezondheidsorganisatie volgt om de verspreiding van COVID-19 te voorkomen.